החלפות והחזרות:
רוצה להחליף או להחזיר פריט שרכשת? - אין בעיה! מותר לך להתחרט!
אנא וודאי שלא עברו 30 יום מיום קבלת הפריט וכן, שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, שימי לב שמחוברת אליו התווית המקורית. 

לפנייך שתי אפשרויות:
1. להגיע לאחד הסניפים שלנו ושם לבצע את ההחלפה/ההחזרה (רשימת הסניפים בתחתית העמוד).
2. לשלוח את הפריט אלינו בדואר רשום - בכדי לממש אפשרות זו יש ליצור איתנו קשר במייל לכתובת - [email protected]. אנחנו נשיב לך מייל מפורט עם כל הפרטים. את הפריט החדש אותו תרצי במקום זה שהוחזר, תוכלי לקבל בדואר רשום - ללא תשלום. 

הערות ותוספות:
* ניתן להחזיר פריטים תמורת החזר כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בניכוי 5% משווי הפריט. על הפריט להגיע חזרה אלינו עד שבועיים מיום קבלתו. ההחזר הכספי יבוצע עד 7 ימי עסקים מיום הגעת הפריט חזרה אלינו. לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
* ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה
ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר
תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת
לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה אנחנו זמינים עבורך במייל
[email protected]
* לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
* לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מערכה (תיק בתוך תיק למשל), אלא רק את הערכה כולה על כל פרטיה.
* החלפה ניתן לבצע פעם אחת להזמנה (כלומר, לא ניתן להחליף מוצר שכבר הוחלף) 

פרטים ליצירת קשר:
מייל - [email protected]

סניפים:
קניון איילון, רמת-גן - קומת הכניסה, מול חנות האיפור “MAC”.
קניון עזריאלי, מודיעין - קומת הכניסה, שדרת המותגים, ליד דוכן המשקפיים “קרולינה למקה”.
קניון סינמול (לב המפרץ לשעבר), חיפה - קומת הקולנוע, מול חנות הנעליים ״TO-GO״.
קניון עזריאלי ראשונים, ראשל״צ - קומת האופנה, מול חנות ״PULL&BEAR״.